Warning: Creating default object from empty value in /home/platne/serwer68747/public_html/blog.porowski.pro/wp-content/themes/smartblog/framework/admin/redux-framework/inc/class.redux_filesystem.php on line 29
| Dariusz Porowski {Tech} Blog
Top Menu

CKZetoCentrum Komputerowe ZETO S.A. w Lodzi prowadzi obecnie zapisy na szkolenie autoryzowane Microsoft 10215A (najlepiej oceniane szkolenie MS w ostatnim czasie), wraz z egzaminem 70-659 oraz dodatkowo 1 dniem warsztatowym extra Smile Na dodatek do calego pakietu bedzie jeszcze szkolenie integracyjne dla wszystkich uczestników! Cale przedsiewziecie jest wspólfinansowane z EU, wiec za kilka wlasnych zl w porównaniu ze standardowa cena szkolenia mozna dostac fajny i ciekawy “combo pack” Smile Dodatkowo bede mial przyjemnosc poprowadzic to szkolenie – zapraszam! Szczególy i informacje na ponizszych stronach:

oraz w ulotce:

UWAGA! Ilosc miejsc jest ograniczona tylko do 6 osób! Dodatkowo osoby, które zglosza sie do 1 czerwca maja szanse na nagrody (szczególy w ulotce). Jezeli ktos jest zainteresowany to niech da znac!

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Close